Overslaan naar content

Proces Manager

Op locatie
  • Den Bosch, Noord-Brabant, Nederland
Operations

Functieomschrijving

Word jij onze nieuwe Proces Manager?

  • Houd je contact met klanten en interne teams om ervoor te zorgen dat opdrachten worden uitgevoerd volgens de afgesproken serviceniveaus (SLA's) en om de prestatie-indicatoren (KPI's) te monitoren?

  • Vind je het leuk om deel te nemen aan operationeel/tactische overleggen met de klant en is 1e lijns aanspreekpunt te zijn voor de klant?
  • Kun je zeer uiteenlopende contacten binnen de interne- en externe organisatie onderhouden?
  • Zorg je ervoor dat de juiste operationele (management)informatie en analyses beschikbaar zijn voor de belanghebbenden?.


Lees dan hieronder verder!


Dit krijg je van ons

  • Een uitdagende functie voor 40 uur per week
  • Heel veel vakantiedagen; 25 dagen + 13 ADV dagen dus 38 vrije dagen per jaar.
  • Een goede CAO (Metaal & Techniek) met bijhorend pensioen, avondtoeslag en indien van toepassing een jaarlijkse verhoging.
  • Een werkgever die informeel, betrokken en professioneel is.
  • Een gezellige vrijdagmiddagborrel.



Dit ga je doen
De Proces Manager zorgt ervoor dat alle afspraken met klanten worden omgezet in duidelijke interne procedures. Van het ontwerpen tot het uitvoeren en bewaken, ben jij degenen die ervoor zorgt dat alles soepel verloopt. Met jou oog voor detail en streven naar verbetering, zorg jij ervoor dat de operatie op rolletjes loopt en de klanten tevreden zijn



Een greep uit jouw taken en verantwoordelijkheden:

  • Je bewaakt de contractafspraken met de klant en waar mogelijk reduceer je bedrijfskosten.
  • Je draagt bij aan de realisatie van de afgesproken dienstverlening die voldoet aan de afspraken en verwachtingen van de klant.
  • Je draagt mede zorg voor het behalen van de KPI’s van de klanten en stelt eventuele verbeterprocessen voor.
  • Het is van belang om toezicht te houden en controle uit te voeren ter voorkoming van stagnatie en beïnvloeding van de relatie met de klant en/of andere belanghebbenden.
  • Je faciliteert klantaudits.
  • Je bent aanspreekpunt voor de IT-tooling, zodanig dat de dienstverlening naar de klant en de operatie zo efficiënt mogelijk uitgevoerd kunnen worden.
  • Je draagt de visie & beleid van de onderneming uit.
  • Je werkt conform (veiligheids-) voorschriften en QHSE-procedures.


Vereisten

Dit ben jij

  • Je hebt een diploma op minimaal hbo-niveau, aangevuld met managementervaring of relevante diploma's/certificaten, zoals aangetoond door werkervaring.

  • Je hebt een technische affiniteit en/of relevante kennis is vereist.

  • Je hebt 3-5 jaar ervaring in een vergelijkbare rol.
  • Je kan aantoonbare ervaring in leidinggeven.


Wie is Circet?

Facetimen met je familie, razendsnel internetten, je elektrische auto opladen, een avondje Netflix: allemaal mogelijk dankzij ons werk. Wat we precies doen? We leggen supersnelle glasvezelnetwerken aan, zetten het mobiele netwerk om naar 5G, installeren digitale meters en laadpalen, upgraden het elektriciteitsnet ... Bouwen aan de vitale infrastructuur van de toekomst, noemen wij dat.


Daarbij kunnen we jou goed gebruiken. Ambitie en enthousiasme zijn voor ons het belangrijkste, in onze Circet Academy leiden we je verder op. En weet: bij ons zit je goed. We zijn wereldwijd een van de snelst groeiende organisaties in ons vakgebied. Dat komt omdat we expert zijn in wat we doen, maar vooral omdat we er samen helemaal voor gaan.


Solliciteren?

Enthousiast geworden na het lezen van deze uitdaging? Solliciteer via de solliciteer button. Heb je toch nog vragen? Geen probleem; bel, Whatsapp of mail met onze recruiter Robin Aeissing 06-46831976 of robin.aeissing@circet.nl


Voldoe je nog niet aan alle functie-eisen? Niet getreurd! Wij geven medewerkers graag begeleiding en vrijheid om te leren. Enthousiasme voor ons bedrijf, de functie en de telecombranche vinden we belangrijker.


of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar